Random Posts

Tuesday, August 4, 2015

MANDIAN GARAM BUKIT & AIR MAWAR DEE'RZKI




No automatic alt text available.

MULAKAN DENGAN BISMILLAH...AKHIRI DENGAN ALHAMDULLILAH...

Alhamdullilah.....Yaa Allah
Alhamdullilah....Yaa Rahman
Alhamdullilah....Yaa Rahim





Alhamdullilah semua dgn izin Allah jua...garam antara asbab & perantaraan sahaja Dengan mandian garam Dee'Rzki dpt merawat seseorang dgn berdoa pada Allah dan dengan IZINNYA jua... yakin Allah 200%

No automatic alt text available.



Bismiilah...
Berkongsi kebaikan yg datang dari ALLAH dan hanya kerana ALLAH...
Amalan mandi dengan air garam bukit adalah satu keperluan harian untuk merasai kesegaran dalam merangsang semula mana-mana bahagian organ dalam badan yang telah kehilangan tenaga dan getarannya. Kebaikannya adalah ia melancarkan perjalanan darah, mengurangkan toksid, lemak/kolestrol di samping mengaktifkan perjalanan darah.
Selain itu ia juga membantu mempercepatkan tahap pemulihan pesakit asma, stroke dan juga mengurangkan tekanan/stress berat serta keletihan kronik. Badan akan terasa lebih ringan dan segar!!




Kenapa kena mandi dgn Garam DEE'RZKI??


Apa Beza Garam Mandian Dee'Rzki Dengan Garam Produk/jenama Lain?
Sama gak kan  Garam Bukit Juga kan?
Garam tetap Garam, Sama Jer Semua Produk tu..
Inilah 👆Soalan Yang Biasa Ditanya Kepada kami  team Garam Dee'Rzki
.
Jawapannya:

Yes Setuju sangat!  Garam Bukit tetap Garam Bukit..
Garam Bukit Memang Diketahui Umum Sebagai Alat untuk Merawat Masalah Spiritual seperti Masalah Gangguan Jin dan sebagainya serta Alat Untuk Memulihkan Energi Badan Eterik yang dikenali sebagai AURA.
Namun, setiap jenama mempunyai nilai keistimewaannya tersendiri. Dan seperti diketahui, setiap Individu Mempunyai Kepakaran Masing2 . Jadi, tidak adillah kita apabila kita berkata: "Semua Garam Bukit Sama". kannn
Jom Kita Kaji..
1. *Aspek Kualiti dan Jenama*
Sekiranya, Garam Bukit tu semua sama Sama, Anda Boleh Cuba Beli Garam Bukit Rendaman Kaki yg dijual di Kedai2 Runcit yg packaging plastik tu. dan Buat Mandian dgn Garam Aura Produk2 Terpilih. (umpama proton saga dan mercedes kereta juga kan.. sama jer tetap berjalan kegunaan juga sama betul tapi apa bezanya anda jawap lah dalam hati )

2. *BAHAN*
Dan tentulah setiap individu itu ada kepakaran masing2 betul?  ada yg hanya akan mencampurkan garam dan dirukyahkan sahaja TANPA mengadunkan dgn bahan Aura lain. sebagai :-
Contohnya:
• Produk A: Garam+ Pati Bunga
• Produk B: Garam + Lada Hitam + Pati Bunga
* Produk C: Garam + Bla +Bla + Pati Bunga
sudah pasti kesan yg dialami pengguna akan berbeza
3. *KAEDAH PENYEDIAAN*
Kaedah penyediaannya haruslah juga dititikberatkan
Sekiranya mesin yg menyediakannya pastilah auranya mesti tak sama dgn penyediaan manusia yg menjaga adab dan aurat.
5. *ENERGI JENAMA*
Setiap Produk Mempunyai Energi Masing2 berdasarkan Nama, Jenama dan Warnanya. Ini hanya boleh dikaji melalui kaedah metafizik.
Hal ini amat sukar dijelaskan dgn bukti fizikal. Tetapi anda pengguna boleh rasai sendiri Aura yg dipancarkan oleh sesebuah Produk walaupun namanya Aura itu dan ini..
Jadi semua bergantung kepada kepakaran masing2... tak gitu ..... <3 <3 <3. ~ DR

Antara kebaikan Garam Mandian Dee'Rzki

Garam Bukit Dee'Rzki yg telah diruqyahkan dan dibaca Doa Assyifa
Doa penyeri wajah serta diadun dengan wangian aroma untuk menaikan seri waiah dan membesarkan Aura juga dan dapat menampung kebocoran Aura..

KENAPA AURA LEBIH DARIPADA CANTIK
DAN KENAPA AURA DAN REZEKI BERKAIT RAPAT



√ Setiap kita ada Aura dan Aura adalah lebih cantik

√ Kebocoran Aura boleh berlaku disebabkan oleh persekitaran yg terdedah oleh perkara negatif secara tak langsung kita menarik perkara negetif di dalam diri.

√ Aura dtg dlm diri seseorang dgn cara pergaulan, tingkah laku, permikiran positif dll.

√ Dengan kehadiran Aura memberi wajah makin berseri.

√ Dari Aura yg baik mudah untuk menjemput Rezeki.

√ AMALKAN mandian Garam Dee'Rzki yg telah diruqyahkan dan dibaca dgn doa Assyifa selama 21 hari untuk menghilangkan perkara2 negetif dlm diri dan memberi seri kepada Wajah.

KAEDAH ALTERNATIVE MERAWAT DIRI DGN CARA YG SANGAT MUDAH.
Masalah gangguan? 

badan sering lesu dn lemah? aura pudar? x bersemangat.. 
Dn pelbagai masalah... Jom sama2 kita
Selesaikan masalah anda dengan Garam bukit mandian Dee'Rzki

.

Dapatkan garam Dee'Rzki dan Air Mawar 

dengan harga RM65.00 jerkss




"Aura adalah daya tarikan yang Anda miliki dan terpancar didalam diri Anda. Dengan aura Anda menjadi diri yang dikagumi dan disegani. Aura terpancar dari gaya bicara Anda, tutur kata Anda, keperibadian Anda, cara Anda berjalan, pemikiran, prinsip, termasuk semua hal yang Anda lakukan. Aura merupakan roh hidup Anda."
.
Bagaimana Anda dapat membuka aura dengan mudah?

Dengan mandian garam Dee'Rzki in Shaa Allah AURA anda akan terpancar dgn izin-Nya. Apabila AURA terpancar maka mudahlah segala urusan ini termasuklah REZEKI...
.

Siapa yang sesuai menggunakan garam Dee'Rzki?

- Bakal pengantin

- Usahawan

- Jika anda stress, kemurungan

- Sakit-sakit badan

- Yang mempunyai masalah rumahtangga

- Seisi keluarga


WHATSAPP/SMS : 018 4691008





DEE'RZKI AIR MAWAR




Dee'Rzki Air Mawar pula merupakan aromaterapi semburan air mawar yang merupakan gandingan terbaik bersama Garam Assyifa' Dee'Rzki menjadikan wajah anda 'glowing' berseri-seri secara semulajadi.

Khasiat Air Mawar Dee'Rizki
1. Menyegarkan kulit berjerawat
2. Kulit Kering dan Sensitif
3. Mencerahkan Wajah
4. Mencegah penuaan
5. Menyegarkan Mata
6. Menyehatkan Rambut
7. Boleh dijadikan perfume..(kena cuba baru tau)
Kena cuba baru tau... kita usaha penyempurnaan adalah dari Allah....




TESTIMONI DEE'RZKI






No automatic alt text available.





Image may contain: text






Adakah aura ini wujud dalam Islam?
Adakah ini semua ajaran karut yang membuat manusia memikirkan seseorang itu boleh mempunyai tenaga baik dan tenaga jahat yang boleh mempengaruhi seseorang? Hakikatnya ia telah ada dalam Islam dan dikenali sebagai NUR.
Apakah itu Nur? Nur berasal daripada perkataan Arab yang bermaksud cahaya. Ia bukanlah cahaya fizikal tetapi cahaya mental atau kesan refleksi tenaga yang mana boleh dilihat penzahirannya daripada cara hidup seseorang. Nur bukan sahaja dikaitkan penzahirannya melalui tenaga malah penzahirannya kepada fizikal seseorang.
Di dalam Islam, kekuatan Nur seseorang itu akan lebih terserlah daripada Iman dan amalan hidup Islamnya yang mana amalan tersebut dipenuhi dengan nilai positif, keikhlasan, keyakinan, kebenaran dan semangat.
Wajah seseorang yang mempunyai Nur itu sentiasa bersih dan menyegarkan mata orang lain yang memandang. Kedapatan hadis sahih yang menggambarkan Rasulullah S.A.W. itu mempunyai wajah yang berseri-seri, berkulit bersih, alisnya yang lentik, tidak kurus atau gemuk serta wajah yang rupawan.
Begitu juga dikatakan ucapannya itu menyejukkan kalbu mereka yang mendengar. Hadirnya Rasulullah S.A.W. dirasai mereka seolah sedang datang ketenangan dan kegembiraan kepada mereka. Ini sebenarnya yang dikatakan Nur dan mungkin dikatakan sebagai getaran aura bagi pengkaji bukan Islam.
Mari kita lihat hasil kajian orang bukan Islam tentang aura dan ajaran Islam yang sedia ada.


KESERIAN TERSERLAH KETENANGAN DIRASAI
Bila berbicara soal kecantikan,sy pasti ramai yg teruja kan...kecantikan bkn saja meliputi muka yg bersih tanpa sebarang cela @ kulit yg putih gebu.
Bg sy,ketenangan diri pon menggambarkan kecantikan.cara kita berfikir & menangani mslh pun sebahagian dr kecantikan.
Tak percaya...!!!slalunya lpas mandi apa yg kita rasa...?dah tentulah bdn lebih segar & wangi kan...kalau kita mandi dgn GARAM ASSYIFA Dee'Rzki ni lg laa bertambah segar,muka berseri2 & minda pon rasa TENANG jer...
Nak lebih mantap lg,gandingkan GARAM ASSYIFA ni dgn AIR MAWAR.Wow!!!awak akan rasa kehebatannya...tiada mslh yg x dpt diselesaikan,kita berusaha Allah SWT yg tentukan.mintak yg baik2 ajer tau....!
Dgn mengamalkan mandian garam Assyifa ni,awak semua akan lebih positif & bersemangat.byk KEBAIKAN yg akan dirasai...
Tak yakin...?gelisah..?x selesa...?semuanya membelenggu diri awak....rileks laa,mai sy bantu awak atasi mslh ni.




GARAM BUKIT SEBAGAI PENAWAR RESDUNG
Masalah resdung berpunca daripada alahan habuk, kutu dan pijat atau makanan tertentu. Kegagalan merawat alahan itu akan membawa kepada gejala resdung dan penyakit-penyakit yang lebih merbahaya di dalam rongga sinus.

TIPS MENGUBATINYA
1) Ambil satu sudu teh garam (terutamanya garam bukit) dicampurkan dengan semangkuk air suam. Garam adalah salah satu agen antiseptik; pembunuh kuman yang aktif!
2) Baca Al-Fatihah, ayat Qursiy dan Selawat 3 kali. Tiup ke dalam air tersebut hingga habis nafas sambil berniat untuk kesihatan'hidung'.
3) Sedut seumpama istinsya' (perbuatan memasukkan air ke hidung ketika wuduk) dan keluarkan beberapa kali.
4) Ulang dan amalkan 3 kali sehari sehingga penyakit reda. Sebolehnya jangan tinggalkan amalan ini.
5) Akhir sekali bertawakkal kepada Allah kerana yang menyembuhkan segala sesuatu adalah dariNya...In shaa Allah.
***SEMOGA BERMANFAAT DAN SELAMAT MENCUBA** JGN LUPA JAGA SOLAT 



SERLAKAN AURAMU ANDA
 MAMPU MERUBAHNYA DGN IZIN ALLAH





Dua kaedah menggunakan Garam Mandian Assyifa' Dee'Rzki



1) Untuk Mandian :


Ambil garam 1-2 sudu plastik yang disediakan, masukkan ke dalam 1/2 baldi kecil larutkan garam mengikut arah lawan jam (arah tawaf).

Ketika larutkan, Kuasa Niat:  niatkan secara khusus seperti inginkan sembuh dari sesuatu penyakit, mahu hubungan keluarga yang damai, memperoleh Pekerjaan/Perniagaan yang lebih baik, mahu orang selesaikan hutang dll lagi. Perlu niat yang jelas! Seperti contoh berikut :

- Yaa Allah, Yaa Rahman Yaa Rahim Dengan ASBAB mandi garam ini...keluarkan segala makhluk halus yang berada dan menumpang di dalam badan ku/kami ini.

- Yaa Allah, jadikan diri aku ini POWERFULL MONEY MAGNET.

Yaa Allah, Yaa Rahman Yaa Rahim Dengan ASBAB mandi garam ini hindarkan perniagaan ku dari sebarang gangguan yang tidak dapat dilihat dengan mata kasar dan lariskan jualan baranganku setiap hari. Dan permudahkan segala urusan dunia dan akhirat kami

Yaa Allah, Yaa Rahman Yaa Rahim Dengan ASBAB mandi garam ini Permudahkan dan temukan jodoh yang terbaik untuk diri ku.

Mandian garam adalah bilasan yang terakhir bersertakan niat. Tidak perlu dibilas dengan air biasa. Hanya perlu lapkan dengan tuala / kain kering jika tidak biasa.


2) Untuk rendaman kaki.



Ambil 3 sudu. letakkan air panas / suam-suam (yang kaki dapat tahan) ke dalam baldi / bekas yang bersesuaian. Paras air takat buku lali. Rendamlah lebih kurang setengah jam (lebih baik).



PERINGATAN : Untuk proses mandian, guru saya pesan JANGAN bermandi bogel. Gunakan kain basahan. Nanti malaikat malu untuk doakan kita.




Garam Dee'Rzki  - Aura Jodoh






Garam mandi untuk aura keharmonian keluarga

Memiliki keluarga yang harmonis adalah impian setiap orang, terkadang kita sering menemui keluarga yang sering mengalami masalah, bahkan mungkin anda sendiri mengalaminya. Hal tersebut terjadi sebb beberapa faktor diantaranya, berbeza pendapat antara diri anda dan pasangan anda, salah faham, bahkan mungkin org ketiga

Namun tak hanya itu faktor itu saja, faktor lain yang sangat berpengaruh adalah kecocokan energi anda dengan pasanganpun  sangat mempengaruhi, selain itu keran adanya energi negatif yang ada dalam suatu rumah tangga.untuk itu perlu dilakukan penyelarasan energi antara anda dan keluarga anda, dan pembersihan aura. Dengan  garam mandi anda dapat memaksimakan energi agar memiliki keharmonisan dalam rumah  tangga.

Garam mandi untuk aura keharmonian keluarga merupakan sebuah produk perawatan tubuh dari vena aurora yang special bagi anda, garam mandi ini berbeza dengan garam mandi lainnya karena garam mandi ini telah ditransfer energi aura alami dari alam semesta

 Garam mandi ini, bukan saja bagus untuk kesehatan kulit anda, namun anda juga akan memperoleh manfaat lain yaitu garam mandi ini mampu membersihkan aura anda, selain itu energi dari garam mandi ini akan menguatkan energi aura anda, sehingga aura keharmonian keluarga akan senantiasa terpancar secara maksima.

Cara kerja garam mandi seperti ini. Garam aura yang telah diproses dan ditransfer energi aura alami  akan mengalirkan energi positif ke dalam tubuh Anda dan  pasangan Anda. Energi positif ini bertugas untuk menyelaraskan energi dalam tubuh serta memperbaiki cakra dalam tubuh Anda dan pasangan Anda serta membersihkan energi negatif yang ada. Hasilnya, Anda dan pasangan Anda akan lebih bisa mengontrol emosi da ego dari masing-masing, mengurangi amarah satu sama lain dan mampu menumbuhkan kembali cinta diantara pasangan.


Mengapa Dee'Rzki menggunakan media garam untuk transfer energi aura dan sebagai media pembersihan aura?Hal ini didasari oleh penelitian ilmiah dari  sebuah teori fizik yang mengatakan bahwa garam  merupakan media penghantar energi listrik yang terbaik. Perlu anda tahu bahwa Energi listrik sama dengan energi aura, karena itu pula garam pun dapat dijadikan sebagai media pengantar energi terbaik untuk energi aura, tentunya dengan diolah terlebih dahulu oleh Dee'Rzki

Selain itu garam juga merupakan sebuah media perlindungan yang kuat. Bagaimana bisa? Tentu bisa, bahkan untuk meredam radiasi nuklir yang berakibat buruk pada tubuh, orang orang korea dan jepun menggunakan garam sebagai media perlindungannya. Itu pula hal yang mendasari Dee'Rzki memilih garam sebagai saranan transfer auranya karena sudah terbukti bahwa garam itu sangatlah bermanfaat dalam berbagai hal.

Selain bermanfaat untuk pembersihan aura dan memancarkan aura , masih banyak manfaat lain dari garam mandi untuk aura keharmonian rumah tangga ini diantaranya :

Bagaimana cara menggunakan garam mandi untuk aura keharmonisan keluarga ini?

Menjadikan hubungan rumah tangga Anda semakin harmonis
Menjauhkan kehidupan rumah tangga Anda dari perselisihan
Membersihkan energi negatif yang sering menimbulkan pertengkaran dalam kehidupan rumah tangga Anda
Menekan emosi dan amarah Anda dengan pasangan
Menjadikan Anda dan pasangan lebih nyaman untuk saling berkomunikasi
Menjadikan Anda dan pasangan lebih perhatian dan peduli
Energi dalam garam aura mampu menjadi saranan untuk meminimakan adanya kecurangan dalam rumah tangga Anda
Menambah rasa cinta Anda dan pasangan Anda
Membuat Anda dan pasangan selalu berpikir positif
Melanggengkan hubungan cinta Anda dan pasangan

Cara penggunaannya sangatlah mudah dan sama dengan garam mandi pada umumnya, karena namanya garam mandi tentu digunakan untuk mandi. cara2 bagaimana mandian klik www.adeelaa.com kami sedia membantu anda

018 4691008



HARGA GARAM SAHAJA
RM50.00 (900gm)  
(tidak termasuk postage)

Aura Mawar RM15.00 (60ml)  
(tidak termasuk postage)

Postage: RM10.00

HARGA GARAM DEE'RZKI DAN DEE'RZKI AIR MAWAR

RM65.00 (FREE POSTAGE)

RM70.00 (Sabah dan Serawak)

Monday, August 3, 2015

Hot Shaper Neotex Slimming Suit





SLIMMING SUIT NORMAL PRICE RM99.00

NOW OFFER RM79.90 *** LIMITED TIME ONLY





HTB1McKHIXXXXXbkXpXXq6xXFXXXX
Hot Shaper Neotex Slimming Shirt

RM49.90**



Hot Shapers Pants

RM69.90**

*** INCLUDE POSTAGE


Sunday, August 2, 2015

VITA-E CREAM (MULTIPURPOSE SKIN CREAM)




Harga-RM50 sahaja.
      Pos Semenanjung RM6.00
           Pos Sabah/Sarawak-RM10.
VITA-E CREAM.
- Anti Penuaan.
- Baik untuk masalah kulit.
- Menghilangkan jerawat dan jeragat.
- Memudarkan kesan parut.
- Melembapkan Kulit.
- Untuk syantekkk.
- Mencantikkan kuku dan mencegah kulat.
# Sesuai dipakai oleh lelaki dan wanita.
# Tidak Mengelupas.
# Boleh pakai siang dan malam.
# Boleh juga pakai di badan sebagai pengganti losyen.
Pengasas Produk : Dr Masha (pakar kulit)
No. Pendaftaran Produk KKM - NOT150203795K.
(Boleh semak di quest3.bpfk.gov.H

Testimoni